איש מטה המאבק של חומש לאנשי ימינה: "תעצרו את הרדיפה"

מהדורת הבוקר No Comments on איש מטה המאבק של חומש לאנשי ימינה: "תעצרו את הרדיפה"

ברל'ה קרומבי ממטה המאבק של חומש בשיחה עם 'קול חי': "מעולם לא קרה שהתגובה לרצח של תלמיד ישיבה זו החלטה להוריד את הישיבה ולפנות אותה. עברנו שבועיים קשים, אנחנו חווים רדיפה קשה נגד הישיבה"

חומש צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

ברל'ה קרומבי ממטה המאבק של חומש שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם. "לא מעט גורמים בממשלה מתדרכים נגד אנשי חומש. ראינו בסוף השבוע האחרון את כל העיתונאים מספרים על האלימות שיוצאת מחומש. זה קישקוש", אומר קרומבי. "תושבי חומש, הבחורים, האברכים והמשפחות שנמצאות שם – כל מה שמעניין אותם זה ללמוד תורה במסירות נפש בנקודה סופר אסטרטגית".

הוא נשאל האם הוא מייחס חשיבות להודעות של אנשי הימין בממשלה נגד אותן אמירות כלפי אנשי חומש: "זו הצביעות הכי גדולה, תפסיקו לכתוב פוסטים ברשת ותתחילו לעשות משהו כדי שתיפסק הרדיפה המזעזעת נגד הישיבה הזו".

"אולי המאזינים שכחו, כי בישראל התרגלנו לרצח של יהודים למרבה הצער", מוסיף קרומבי. "אבל עברו בסך הכל שבועיים מהרצח של יהודה דימנטמן הי"ד, תלמיד הישיבה. הרצח הזה קרה ביציאה מחומש. מעולם לא קרה שהתגובה לרצח של תלמיד ישיבה זו החלטה להוריד את הישיבה ולפנות אותה. עברנו שבועיים קשים, אנחנו חווים רדיפה קשה נגד הישיבה ניתוק של החשמל, הרס של מיכלי המים בערב שבת…"

עוד הוסיף קרומבי: "שרי הממשלה הזו מנסים לעשות הפרדה, 'האחריות היא על גנץ ויאיר גולן ואנחנו האנשים הטובים'. אבל האחריות היא על כל שרי הממשלה כולל ראש הממשלה בנט והשרה שקד. אין הנחות בסיפור הזה".



0 תגובות